چگونه هک نشويم؟

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
چگونه هک نشويم؟

 امروزه نفوذ به دنياي مجازي کاربران و استفاده از اطلاعات شخصي افراد به امري فراگير تبديل شده و يکي از بزرگ‌ترين مشکلات دنياي ديجيتال شده است تا آنجا که هر روز خبر‌هايي از حملات هکري شنيده مي‌شود.

 

اگرچه رعايت نکات ايمني و استفاده از نرم‌افزارهاي آنتي‌هک تاحدي جلوي تخريب اطلاعات کاربران مجازي را گرفته است اما شايد همين امر باعث شده باشد که هکرهاي حرفه‌اي گستره فعاليت‌هاي خود را افزايش داده و به سراغ کاربران تلفن همراه آمده باشند.


هک‌ موبايل به اين معنا نيست که ديگر کاربر اختياري در کنترل تلفن همراه خود نداشته باشد بلکه بسته به نوع حمله‌اي که صورت گرفته ممکن است دفترچه تلفن يا تمامي ‌پيام‌هاي کوتاهي که در صندوق دريافت پيام‌ها (inbox) وجود دارد براي هکر ارسال شود. هر چند قدمت هک تلفن همراه به قدمت هک کامپيوترها نمي‌رسد اما با پيشرفت روزافزون امکانات تلفن‌همراه اين وسيله هم در معرض خطر حمله هکرها قرار دارد تا آنجا که هر فرد با داشتن نرم‌افزارهاي مخصوص هک به راحتي قادر خواهد بود تلفن همراه کاربر را هک و از اطلاعات شخصي کاربران استفاده کند.

فعاليت هکرهاي ايراني درحال حاضر فقط در نفوذ به اطلاعات شخصي کاربران خلاصه مي‌شود و همين سرک کشيدن به حريم خصوصي ديگران و انتشار اطلاعات شخصي آنان باعث شده تا امروزه شاهد گسترش نرم‌افزارهاي مخصوص هک و فروش آن از طريق اينترنت باشيم.





:: موضوعات مرتبط: نرم افزار ، رایانه ، فضای مجازی و ... , آموزشی ، اوقات فراغت و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: